tisdag 25 oktober 2011

Sjuklingar............

Man hann komma till jobbet och precis innan halv tio så ringer dagis och säger att T är dålig så jag får vackert sätta mig i bilen ta en vabdag och och hämta mina skatter.
O var hänging men inte dålig och T var febrig och mådde illa så min dag blev att en dag fylld av febrig liten tös som ligger utslagen i sin säng och febrar.
O är slö och kommer nog förmodligen att bli sjuk..allt pekar på det så jag avvaktar...sjuka ungar..ingen hit=(
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackarna och stackars dig..inte kul när småttingarna blir sjuka utan förvarning.
Hoppas dom kryar på sig.
Kram på dig syrran och ge ungarna en kram också

FLAK sa...

Hoppas dom kryar på sig och håll dig frisk nu
Kram

Linda sa...

Tack! och nu sover dom O i sin säng och T i soffan här bredvid, hon var helt slut och frös så nu är hon inlindad och sover sött
Hoppas bara nu dom sover inatt, så jag får sova...hmmm
Kram