måndag 3 oktober 2011

Låång helg...........

Det är tungt att jobba helg och denna måndagen var pest..klockan ringde vid kvart över fem och jag trodde världen gick under..med blodsprängda ögon, blytunga ögonbryn och hår som kryllade överallt såg jag säkert vacker ut..tur att gubben min redan stuckit annars hade nog skiljsmässan legat nära=).

Jag släpade mig in i ungarnas rum och väckte dom...stackars sötisar som sov så gott och sen vidare ner för trappan...sakta väldigt sakta..intressant läsning va? men så är livet ett jäkla slit och idag när jag åkte hem från jobbet tänkte jag bara på en sak...jag är ledig imorgon..skatten vid regnbågens slut...ljuset i tunneln och då ska jag sova..ungarna har grannen lovat ta hand om på morgonen, otroligt snällt och jag kanske får en chans att sova ut..äntligen..stackars bloggmamma söker.....säng med lugn och ro=)
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Ny blogg..nytt liv.. jobbigt men det blir så mycket bättre när man har Jonas & dig=) krma på dig sötis