onsdag 5 oktober 2011

Min dag

Jag hade ledigt igår, och bloggledigt för jag hade bakdag..det var ju kanelbullens dag..men jag jobbade ju så det fick bli igår istället men ungarna klagade inte utan fick var sin go bulle direkt ur ugnen=) nybakat är ändå det godaste som finns och det blev en laddning med kärleksmums för frysen och muskotsnits...och schackrutor som O älskar och T:s & min favorit Vaniljhorn...gud vad gott..älskar dessa
Så min arbetsdag idag gick ut på att gå och vänta på att åka hem för i skåpet ovanpå skafferiet låg en burk med vaniljhorn bara för mig...ja jag kunde tagit med dom till jobbet men...den som väntar..mimsmums=)
Så nu är burken halvtom..men lugn mer finns i frysen...
Kram Linda

3 kommentarer:

FLAK sa...

Jaså du bakar också vaniljhorn..visst är dom goa, farligt goda=)
Ha en bra dag imorgon!

Anonym sa...

Syrran du är en klippa, och vaniljhorn är vår smak..skicka några eller ska vi komma för att få några=)
Idag har jag haft världens skönaste dag, vi hade kurs och var på stan för datakurs...bjöds på kaffe, supergoa frallor med ost eller skinka och sallad..och trevligt sällskap, inte att förglömma.
Kram på sig och familjen

Anonym sa...

Hej gumman, bakgenen har du fått av mig och du var alltid med och åt deg när du var liten.
Nu är det Oskar och Tilda som äter deg.

Dom var riktigt duktiga senast dom var här och hjälpte mormor i köket.

Så en stor kram till mina småbarnisar och hoppas ni får en trevlig helg, vi ska ta en tur till Husqvarna och träffa bekanta, hoppas på sol.