tisdag 18 oktober 2011

Lyx

Min dag blev lyxig..varför? njae inte morgon som började vid 05:15 och stress och iväg med ungarna till dagis men sen kom lyxen..för jag fick barnvakt...jo det var planerat sen igår men oj va skönt, D sms:ade och kollade vad som hände i mitt liv och efter telefonkontakt kom vi överens om att D skulle hämta mina ungar på dagis..Jaaa! blev svaret och på jobbet fick jag ett och annat sms om vad dom pysslade med...gulligt..
D tog hand om mina små från 11till för en stund sen=).
Jag slapp hämta ungarna på hemvägen utan tog en tur in till stan och fixade lite som jag aldrig hinner med annars och sen vips hem.
Hallen och köket var städat när jag kom hem och pannkakor var på gång..vilken lyx så vi satt ner och åt middag och gud vad skönt det var, bloggmamman=) behövde lite ompyssling
Tack D du är underbart snäll och T&O och jag och hundisarna älskar dig=)
Hoppas n har torkat=)

Sen måste jag ju visa vad jag fick...den ska jag sätta upp här hemma fast vi är goa hela bunten..man kanske ska sätta upp den på jobbet=)
Tack Flak du bara för go!!!
Kram på dig

3 kommentarer:

FLAK sa...

Varsego och tack för senast=)

Anonym sa...

Sån lyx ska man ta vara på jag har en lyxdag idag och ska bara jobba till tolv sen har vi utbildning.

Först en middag sen datakurs...lyx värre.
Så syrran krama småttingarna från oss och kör försiktigt hem.

Min dotra har trivs utmärkt på jobbet så hon har hittat helt rätt, vi är så stolta.
Kram från mig & Tomas

Linda sa...

Tack själv och vi siktar på en rätt trevlig helg!
gott sällskap är värdefullt
Kram

Syrran krama Tomas& ska skicka ett sms till Lina asap...=)