måndag 17 oktober 2011

God morgon efter jobbhelg...

Jag är ledig...barnen har kommit upp för en timme sen och vi fick sovmorgon..O låg i vår säng, lugnats så annars kommer han upp alldeles för tidigt, nu sov han lugnt.
Trött bloggmamma behövde sovmorgon...man ligger där och känner att nu är det rätt värme..mysfaktorn är på 100 och allt är perfekt.
Ska jag behöva säga att så är det sällan...väldigt sällan men idag infann sig denna stund och jag mös...och O också.
T låg i sitt rum och så så hon vaknade lite tidigare och lekte en stund, så nu är vi alla igång och handling står på schemat.
Men först liten promenad ut i solskenet och rasta hundarna och ungarna....ha en underbar dag allihopa.
Jag behövde verkligen sova.................=)
Kram Linda

2 kommentarer:

Suddis sa...

Du måste få sova ut ibland och jag beundrar dig för all din omtänksamhet och kärlek, så du är väl värd att sova ut..jag är ledig oxå så jag sov till halv två hi hi
Kramar till dig tildis och hela familjen
//suddis

FLAK sa...

Har du jobbat helg så var du väl värd en sovmorgon, tur att barnen inte vaknade tidigt.
Ha en bra dag, får hoppas på lite sol idag också.
Kram