fredag 7 oktober 2011

Fredag mysigt

Det blåser ute men vi sitter här inne och har ljus tända och dricker te.
Min fredag gick i lugnets tecken och jobbdagen gick och jag dundrade hem vid halv fem, så fredagen, den lediga delen då alltså började och mina ungar var pigga och glada när jag hämtade dom.
Så nu sitter Micke och jag och huset är tyst, förutom tv:n då alltså för barnen sover på övervåningen och vi myser..så som man bara kan göra på en fredag.
Jag önskar alla en trevlig helg och min lediga helg ska bli underbart ledig och ska framskrida i lagom tempo.
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie sa...

Önskar dig en underbar helg..ta vara på helgen för det tänker jag göra och ge alla en stor kram från oss...
Kramar Marie

Anonym sa...

Tjaba..natten har bara börjat, vi drar till s-tälje för lite efterfest...eller förfest:)...vi får se
kramizar Lina