söndag 23 oktober 2011

We are Here!!!!

Malin och jag snor Lindas blogg lite för vi har fått världens HÄFTIGASTE gåva..vi fick ju veta att vi skulle få en present..GUD vad vi har längtat och nu har vi fått.............EN IPHONE..fatta va häftigt en till mig och en till Malin..som sa JÄVLAR och brast i gråt när hon öppnade sitt paket.
Jag satt helt tyst för att sen skratta till och sen bli hysteriskt JÄVLA FUCKING GLAD

Malin och jag kramades..Linda kramade om oss och Micke lyfte oss och kramade oss....VILKEN JÄVLA UNDERBAR DAG, KVÄLL OCH NATT och Malin satt och grät och då grät jag med..Men nu ska vi inte lägga oss på HELA NATTEN UTAN APPA OSS FRAM...och vet ni vad som är bäst Micke står för telefonräkningen för mig och Linda FAAAN va han är snäll och Linda är underbar...
Nu ligger vi här i samma och fånar oss.....
Jag är SÅÅÅÅÅ JÄVLA NÖJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BRUDARNA ÄGER!!!:)
////SUDDIS ///Malin

1 kommentar:

Marie sa...

Grattis tjejer vad glad jag blir för er skull=)
Kram på er allihopa