torsdag 6 oktober 2011

Höst

Nu har hösten kommit, löven faller och lövräfsningen tar en stor del av tiden, jag var ute en stund nu på kvällen och ungarna hjälpte till, sen gav vi upp och gick in för kvällsmaten..ännu en dag avklarad tänker man och sätter sig vid middagsbordet och ser sina små som äter med god aptit.
Gubben min kom hem vid sex så maten var klar och vi bänkade oss direkt, nu väntar nattning av O som är trött och väntar på sagostund...bloggslut för denna gång bloggmamman blir sagotant om fem minuter=)
Kram Linda

3 kommentarer:

FLAK sa...

Andra chansen börjar nu bänka dig vetja=)

Linda sa...

Jo jag hann efter jag nattat T klart man spanar på programmet och Charlotte var så vacker i klänningen..hade varit snyggt om hon toplessat i tv=)

Nora är så fantastisk som mamma och är man mamma själv så vet man vilka vedermödor man har, tänk att då sitta i stol...förunderligt och fantastiskt.
Micke hälsar att han har nog olja på lager=) och sån olja är den bästa oljan...vad vet jag.
Kram

Marie sa...

Det är ca 5 grader och smårått här i Östersund ikväll jag håller mig inomhus...hytten är varm och mysig...inga värmeljus här inte men väl en varm kopp te.
Så nu är det läggdax tidig avfärd till Stockholm.
Sov...natti=)