tisdag 1 november 2011

Mörkt

Mitt bloggande står still förlåt=)...allt snurrar med ungarna som varit sjuka min vab och jobbet och jag jobbade en extra dag idag för att underlätta för mina kollegor, så imorgon blir jag ledig...otroligt skönt.
Värst vad mörkt set blir, det var kolmörkt när jag kom ut till bilen vid halv fem, och min lilla present jag fick av en arbetskompis var perfekt rosabandetreflex..satt klockrent nu i höstmörkret.

Nu sänker jag farten för kvällen och O ska lägga sig snart men först ska vi äta lite, sen soffmys med te..jag tror att jag kommer sova jättegott inatt, inga sjuka ungar och trött som fasen.
Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Rosa är inte min smak men reflexer är något fler borde ha.
Ledig du oxå...sov gott och vila ut dig!
Kram

Anonym sa...

Syrran du behöver inte be om förlåt du är fantastisk så sov sött nu och dröm om sol& värme=)
Krama alla från oss