onsdag 2 november 2011

Löv

Min trädgård har invaderats av löv så idag har jag och ungarna gjort allt för att få väck dom och vi lyckades..tillslut men trötta blev vi så vi fick gå in efter allt jobb och unna oss varsin glass, tur att det inte var kallt ute.
Vi hade perfekt väder inte regn, ingen kyla men heller ingen värme..svensk lagomhet=)
Nu sitter vi här och ungarna har fått saft och bullar som dom mumsar på, själv tog jag te och bulle gott...
En heldag i trädgården känns i armar och axlar och man blir trött men ungarna och jag kämpade oss igenom det hela, fasen vad trött jag blev...nu blir det vila.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slår vad om att ungarna och du kommer sova gott inatt=)
Tomas och jag hade trädgårdspyssel igår..lagom kul men när man har trevligt sällskap så blir allt lättare.
Kram

FLAK sa...

Löv överallt...man blir galen eller iallafall trött av kropparbete..två dagars slit men nu är det över..ett tag
Så jag säger sov gott och dröm sött det ska iallafall jag göra inatt=)
Kram