söndag 20 november 2011

Julmarknad...kallt

Hur man än klär på sig så fryser man, ungarna frös inte men jag frös..trots tjock jacka och tjock tröja och mössa..brrrr som tur var fanns ju möjligheter att gå inne och kolla på allt inomhus...skönt=)
Och bilen fylldes med ljus, och tomtar..och bäst av allt min syster hennes man och Marie, Jonas hängde på oss..såååå kul! och efter julmarknaden beslutade vi oss alla att dra hem till systra mi och vi åt gott myste och levde livet! en helg till hos syrran perfekt! jag har världens BÄSTA SYSTER!.
Och att Marie och jag fick träffas gud vi har ju inte setts sen i somras..hon är min reservsyster=) hon är som en syster helt enkelt hon vet allt kan allt och är en otrolig människa.
Så efter en underbar helg är vi hemma igen till nattning av O som snart ska krypa till kojs!
Sagostund/mysstund är bokad i hans säng=) undrar vad vi ska läsa idag...han älskar häftet farbror bertil får en traktor..miljöskadad 4 åring jojomen=)
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Syrr du är alltid välkommen och jag vet att jag är BÄST så är det, storasyrror roles=)
Lilla vännen du är min älskling och kram på dig & familjen från Tomas och mig