onsdag 23 november 2011

Morron....

Lite ovanligt men rätt skönt, jag jobbar kvälltur och får därigenom liten sovmorgon, ja ungarna med som blir avlämpade vid 12 istället för kvart över 6..
Så för dom som undrar varför min lilla blogg har stått still ett tag så har jag inte haft tid..datorn kommer i..vad blir det sjätte plats..hushållet, ungarna..jobbet gubben, jag  och sist datorn..stackar´n står där ledsen men nu är han glad en stund.

Och jobbhelg väntar..inte så upplyftande men visst första advent kommer med stormsteg och utebelysningen ska upp..fast jag satte upp lite på altanen för att motverka mörkret, Micke sätter upp resten i helgen..perfekt sak för ungarna att bevittna och bära kablar och sånt.
Så nu ska ungarna få lite frukost och jag ska duscha sen vips iväg mot en lång kväll fram till 22 hej hopp!
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inga problem syrran jag är ju ännu sämre på på att blogga=) har ju ingen=)
Så huvudsaken är ju att du skriver nått så folk vem det nu är som vill läsa...
Vi har hängt upp alla ljusslingor så vår trädgård ser ut som en cirkus=)
Kram till hela familjen från oss

FLAK sa...

Vet att du jobbar i helgen så en stor kram och om jag känner dig rätt så har du lösgodis i närheten...
Kram

Marie´s sa...

I´m back! =) Jonas är bra snäll som hjälper mig..jag får väl hjälpa honom på något sätt..lite belöning....
Jädrar vad det blåser och regnar och jag är ledig idag...skitväder.
Krama familjen och en stor puss till dig sötis=)