måndag 7 november 2011

=)

Trots att jag jobbat två dagar nu så har jag fortfarande ett stort leende inombords för min helg har varit underbar och vi var på Huseby julmarknad och vi åkte hem till min syster och hennes familj och blev omhändertagna på bästa sätt..extra roligt att Lina åkt hem över helgen, vi ses ju ytterst sällan då hon bor i Stockholm med sin pojkvän, hans första besök hemma hos Linas föräldrar och så kom vi med=) men lugn han blev inte skrämd..hotad utan trivdes bra....vi är snälla men O &T tog hand om dom två för fulla muggar, han vill väl aldrig ha barn nu efter det...oops=)sorry Lina.
Nu har vår familj landat på hemmaplan och vardagen har infunnits sig..soffläge blir det=)
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Syrran du är alltid välkommen och Lina hälsade innan hon åkte vid 21 framme i sthlm vid tio..snabba ryck=)
Tack för att ni kom älsklingar och välkommen åter snart!
Kram

FLAK sa...

Ni hade det bra enligt messet förstod jag..men ingen snö men gott om tända ljus, alltid lika trevligt, ha en bra jobbvecka nu och hälsa dom små och gubben din.
Kram

Anonym sa...

Tja fna va kul det var att träffa er vad stora tilda och oskar har blivit..jag blir ju själv aldrig vuxen...Stefan blev livrädd när han mötte dig..Linda=) nej han gillade alla jättemycket och ser fram att träffa er igen.
Nu ska jag lägga mig upp vid 06 imorgon..pigg i helvete heller..mörka ringar under ögonen är standard..
Stora kramar och pussar nu kryper jag snart ner hos S.....nattinatt
Lina