onsdag 16 november 2011

Bloggvila.....

Den här bloggen hinns inte med eller jag hann inte med och ville inte helt enkelt, för vi hade fullt upp på jobbet, ungarna är friska men jag är småhängig sen flera dagar...känns smått trevligt att gå ut i den kyliga luft.

Men nu sitter man i köket framför vedspisen och har fötterna en bit från spisen och mår rätt bra, på bordet står en tekopp och smörgåsen är uppäten.

Ungarna sover och Micke kommer hem vid 21 så då får jag fixa lite mat till dess, sen ska man upp och jobba tidigt så då får man lägga sig i rimlig tid...fast jag är rätt trött så det blir nog inga problem.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Syrran gör som blogga inte alls=) fast gör det för då har jag en anledning att knappra på datorn...=)
Fotvärmare modell större den där vedspisen.
Krama familjen från oss
KRAM!