tisdag 29 november 2011

Kallt mörkt...

Ytterbelysningen skulle varit uppe idag men jag orkade inte bry mig utan ungarna och jag tog en sväng in till stan på julklappsspaning, tomten handlar tydligen eller iallafall vad min lilla pojke tror=) T är klokare och vet att tomten är en maskklädd människa..men vi brukar byta folk så hon vet inte vem det är, förra året var det en vän ifrån skåne..T såg förundrad på tomten och O blev lite rädd...mes..men är man liten så är man.
Men vi hittade lite smått och gott så jag har bokat en tur på lördag utan ungar så att "tomten" får handla ifred.
Nu väntar en sagostund med O och jag har faktiskt fixat en ny bok Hur du kör konstiga bilar där  man också kan måla ett litet häfte med bilar men det ska han få göra imorgon.
Nu blir det myssagostund så hej o hå=)
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har handlat färdigt till T& O så tomten kommer med presenter till dom, vi tar med dom lagom till jul=)
Jag vet att dom varit snälla..du med så Micke får allt ge dig en fin present...
Kramar