måndag 14 november 2011

Pust

Helgen är överstökad och man har lidit sig igenom måndagen och nu är allt lugnt i huset, vedspisen sprakar, ungarna är på övervåningen och bygger lego...måste jag påpeka vad dom får till julklapp=) så nu väntar en kopp te och smörgås för kvällmaten blir smörgås..jag orkar inte laga något men skinksmörgås..eller ost är ju populärt för dom små och mig.
Rätt härligt att höra vattnet koka i en kastrull på en vedspis..naturligt och strömlöst, klår vilken vattenkokare som helst.
Så nu väntar en ledig dag och sen resten av veckan..men det tar vi sen...........
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk när Lina var liten och satt på golvet och lekte med lego..sen blev det bara sans i huvudet på den tjejen.
Dotra min har dansklass i kväll, hon textade mig och uppdaterade oss..tösabiten håller full fart heltidsjobb och danskvällar och pojkvän! det du!
Hoppas din vecka har börjat lite lugnare och kram från oss

FLAK sa...

Lego är kul..fast det blir ju inte så ofta nuförtiden=)
Nu mekar man ju med annat