torsdag 17 november 2011

Ungar!

När jag lämnade ungarna tidigt på morgonen ville O inte släppa mamma, han grät och kramade mig stenhårt..dagispersonalen log och hjälpte den hjälplösa bloggmamman att få O på andra tankar..O var otröstlig när jag gick...med ett blödande mammahjärta, en tår fälldes i bilen må jag säga.

Så efter jobbet klev jag in på dagis och T kommer rusande och ger mig en stor kram..var är O? jo han sitter och bygger lego (som han gör hemma) och märker inte att jag kommit jag ställer mig i dörröppningen och visslar O vänder sig om och blir helt överraskad och chockad MAMMA! ropar han och rusar upp och kastar sig i min famn och glädjen är total..personal skrattar och vi bjöd på dagens show!

Nu har O somnat och T är på G att lägga sig så sagostund väntar och sen lite te i köket men för mammatid i sängen men dottern sagobok och mys.
Märk väl att jag är igång att blogga igen=) får se om bloggorken håller i sig....
Kram Linda

4 kommentarer:

FLAK sa...

Småttingarna är bra goa..även en sån liten parvel kan kramas hårt..tänk på när han blivit 15 då vill han inte krama sin mamma=) så ta vara på det...
Kram på dig!

Suddis sa...

Han är en riktig kramapa:) och jag blir ju nerbrottad av honom varje gång..får nog träna lite...
Krama tildis och O från mig

Linda sa...

Flak:
Min lille prins är en kramare och han kommer alltid att vara det även när han blir 18=)... du vet hålla handen...mamma var inte så pinsam..
Nej! han får bli hur han vill bara han mår bra och gillar sin mor=)
Så fram till dess så kramar jag honom varje dag.
Kram på dig oxå!

Sudd: du får allt hänga med på F&S lite oftare du är lite klen=)
Och ha det bra nu ikväll på bion krama Malin från oss.
Och helgen är räddad vi ska till julmarknaden i Kärrasand, systra mi kommer och vi packar in oss hela familjen och drar på lördag=)

Kramar och pussar!

Marie sa...

Uppe är? nä trodde väl inte det för ni ska ju iväg imorgon och då syns vi där..Jonas och jag stannar uppe ett tag till...dvd:n går varm..eller annars gör jag det=)
Kramar er imorgon hela högen=)