måndag 2 januari 2012

Vardagspyssel

Vardagen har återkommit och man släpar upp sig ur sängen vid 5...lämpar av ungarna och drar till jobbet för att sen ägna 8 timmar fram till hemgången.ingen övertid idag så det blev glada ungar och dom var pigga när jag hämtade dom..imorgon blir det lite annorlunda T ska nämligen skolas in så jag har ledigt lite pirrigt även för mig men hon skulle egentligen börjat idag men jag jobbade så det fick bli imorgon istället.
T ville att jag skulle berätta hur det är i skolan vid läggdax istället för gonattsaga..får se hur jag ska lägga upp det..tänk lilltösen blir sju i år, tänk vad tiden går.
Nu ska jag upp till lilla T och mysa en stund så godnatt=)
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Krama lilla T från mig och Jonas och önska henne lycka till.
Kramar & pussar

Anonym sa...

Vi håller tummarna för Tilda och önskar att allt går bra..hoppas hon sover gott inatt och kram till hela familjen från oss.
Syrran då får du ju lite sovmorgon alltså eller?=)