söndag 1 januari 2012

Hutter igen...=)

När ungarna låg gick Micke och jag ut igen och sände iväg två lyktor till och fick se dom sakta stiga mot himlen och stiga till otroliga höjder, och försvinna eller om dom slocknade där uppe men poff var dom borta och kvar stod vi och önskade varann gott nytt år och kramades..mysigt men kallt så vi tog tillflykt in i huset och under en tjock filt kollades på film...så slutade vår nyåfton med bara vi två men eftermiddag blir det mer livat då grannarna kommer över med sina ungar för lite samvaro. och fest.
Hoppas ni alla haft en underbar nyårsafton! tänk det är nytt år nu 2012...och jag som var uppe till tre.. nyårslöfte om tidig läggning gick åt pipsvängen=) men nu är vi alla uppe och jag har förberett inför kl halv tre då dom kommer.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är något vi skulle prova till nästa år men Tomas är så inne på raketer...så han tycker nog dom är för mesiga men jag ska nog köpa nästa år.
Önskar en trevlig söndag och hoppas det blir en bra fest.
Syrran du ska vara uppe länge annars svarar du ju inte på mina sms=)
Sista fick jag ju 0247...lagom trötta=)
Kram från oss

FLAK sa...

Se där ni lyckades ju riktigt bra och det var KALLT igårkväll vi var bara ute kortare stunder trots att jag är varmblod=)
Ha en trevlig dag!