måndag 16 januari 2012

Perfekt helg

Helgen blev perfekt och vi övernattade hos syrran, och helgmys med promenader, god mat och trevligt sällskap, vi fick uppdatering om Linas lilla pyret som växer så det knakar och Lina sa att nu börjar hon bli stor.,hon jobbar på men har sökt ledighet vid 7 månaden sen kommer hon att fokusera på barnet.

Så nu sitter man i köket och ungarna har lagt sig, huset är tyst i väntan på att gubben min kommer så jag fixar lite fisk i ugnen till kvällmat, och tittar ut genom ett kolmörkt köksfönster där gårdslampan avslöjar att det regnar.
MEN ingen snö...skönt! så nu gott folk säger jag gokväll!
 Kram Linda

3 kommentarer:

FLAK sa...

Varsegod!
Du kan säkert få ihop en sån där...en säker hit på nästa kalas=)
Ha en trevlig kväll nu och net har ätit och druckit men är otroligt trött och svag, men hon kämpar på
Kram

Anonym sa...

Vi är så glada att ni kom och hälsade på och Tilda hade så mycket att berätta om skolan, hon längtade ju tillbaka dit, gullungen.
En stor kram till er från oss och välkomna tillbaka=)

Marie´s sa...

Helgjobb är jag inte van vid än, jag var ju alltid ledig då=)
Men jag har sovit jättegott och jobbar kväll så sovmorgon idag med... rätt nöjd med det=)
Kram sötis och krama ungarna från oss!