fredag 27 januari 2012

Nej jag har inte rymt...

Bloggmamman hade fullt upp med sjuk liten vän som febrade..kul men grannen hjälpte till och passade honom så jag slapp vabba.
Nu efter allt så är huset tyst och stilla och dom enda som är vakna är Micke och jag, skit klockan är redan 22, men jag är ju ledig i helgen så vi ska absolut inte åka någonstans utan siktar på en lugn helg hemma, om nu ungarna och vi håller oss friska..hoppas...hoppas nu väntar en kopp te och en god fralla så jag önskar alla en trevlig kväll...over and out!
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas helgen blir en helg utan snö..inte mer vita flingor, det enda jag vill se i flingväg är till frukostsflingorna
Hoppas lille O piggnar till och vi önskar att ni får en härlig helg
Kram från Tomas och mig.

FLAK sa...

Hoppas lillen har piggat på sig, och som du vet så frilansar min hjärna som vanligt=) sökord är rätt underhållande....
Ha en bra lördagskväll!
Kram