söndag 22 januari 2012

Suck=)

Arbetsdagen är över och jag har precis intagit platsen i köket och får maten serverad...lyxigt=) men suck vad trött jag är...och T & O är pigga och springer omkring och stojar..välljud i en mammas öron..ibland ska jag säga...
Men nu saktar jag ner och tar kvällen som den kommer, dock så ska jag nog sätta mig framför så ska det låta...Jessica A är ju med idag och the Moniker...nice.
Men nu älskade medmänniskor så slutar bloggmamman för ikväll för lite familjetime.
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här snöar det rejält men så är det ju inlandet, man kanske får skotta...suck=) syrran hoppas vi slipper
Kram från oss

FLAK sa...

Tack vännen och dom orden värmde, förra veckan var jobbig men nu är det bättre.
Tack för omtanken.
Kram

Linda sa...

Syrran vi åkte pulka hela dagen igår och mina armar tog slut lille O orkade inte gå så jag fick bära honom tillslut, men kul hade vi!

Flak Förstår att det var jobbigt och jag vet själv hur det känns att mista en hund, tröstkram till dig.