onsdag 18 januari 2012

Skönt!

O ville bara inte somna vid läggdax trots vår vanliga sagostund utan härjade omkring och ville inte sova..lagom jobbigt men efter ca 50 minuter saktade han ner farten och somnade på hallgolvet och jag fick bära upp honom och stoppa honom i säng.
T var som vanligt och berättade allt om skolan och att dom haft räkning och teckning idag..det första tyckte jag själv var urtråkigt i skolan men det andra var jag en fena på=) gymnast blev man ju också....Dotra mi har nog ärvt mina gener för hon klättrar på allt och är spänstig och böjbar hi hi
så nu är allt lugnt i huset och Micke och jag ska sätta oss i soffan och mysa en stund.
Nattinatt
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Småttingar kan vara energiska ibland tur att dom däckar förr eller senare.
Lina hälsar att hon ska in på MVC imorgon men att att hon mår utmärkt och ska endast in på en rutinkoll.
Vi mår bra och jag har jobbat hela dagen till 18, långdag men ibland är det fullt upp.
Kram och kör försiktigt hem ikväll syrran.

Marie´s sa...

Hoppas allt är bra med er och vi åker till d-mrk i morgon så shopping blir d Ha det gott och krama dom små, puss på dig