torsdag 5 januari 2012

Sen kväll

Fast klockan är ju bara 23 men har precis kommit hem från jobbet så man är ju inte precis pigg...men lite te ska fixa det hela och sen hoppa i säng för men väckning av ungarna kommer det inte att bli för Malin tar ungarna imorgon..annars är dessa tidiga väckningar sånt som gör ont i ett mammahjärta men måsten är ett måste... men jag jobbar till 16...imorgon sen helgjobb men jag lider inte av det utan biter ihop, annat blir det för Malin som ska   vara "barnflicka" åt mina små fast det är klart Micke kommer ju att vara hemma så hon har ju lite stöd.
Malin sitter mitt emot mig och väntar på tevattnet...hon lägger sig lite senare trots mina varningar att ungarna KAN vakna tidigt och då får hon besök i sängen väldigt för tidigt=)
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt syrran för hjälp skadar inte och hoppas du inte får snö eller elände, vi har iallafall ingen snö och inte kallt heller. Malin har säkert fullt upp idag=) Kram från oss