måndag 9 januari 2012

Ledig....

Sovmorgon..det finns något magiskt skimmer över det och jag och ungarna sov till 8=) vi brukar ju vakna 5... sen upp och sätta igång frukosten...fixa och trixa och sen åkte T och jag till skolan och lille O fick vara hos grannen under tiden.
Tänk min lilla tös har börjat skolan, första dagen och jag tyckte det var lite konstigt att lämna av henne och inte vara där själv.
Sen åkte jag hem, fixade en tvätt, hämtade O och fixade till middag och vad blev det sen? jo tur till stan för lite inköp av kläder till småttingarna och ett par nya vinterskor till mig=) och sen vips iväg till affären för lite shopping men vi stannade till och fixade oss lite glass och jag fick mig lite kaffe och O gillade verkligen sin glass.
Nu väntar läggning av T som strax ska få en lugn mysstund och hon vill gärna prata om sin skoldag...tänk hon har gått sin första dag i skolan...
Kram Linda

5 kommentarer:

Anonym sa...

Krama lilla tilda från oss och det måste ha varit spännande för henne att gå i skolan helt själv.
Lilla hjältinnan är väl värd att sova gott inatt.
Tomas hälsar=)

Marie´s sa...

Lilla tösen är så duktig och Jonas och jag är så stolta.
Krama lilla gullungen från oss och vi önskar henne en bra skoldag imorgon.

FLAK sa...

Den lilla har blivit stor för första skoldagen är ju steget in i stora världen...
Kram

Anonym sa...

Världen sötaste Tilda är så duktig och vi är så stolta över henne oc önskar henne en bra dag i skolan idag.kram mormor

Anonym sa...

Tjaba Lina här och som ni vet så växer pyret och jag har varit inne på koll idag och allt var helt ok;) har börjat med pappersjobbet för gravledigheten, bäst och börja i tid för man märker hur det spänner..men jag var och dansade i lördags fast man känner sig som en elefant/kylskåp redan...huuu hur ska det bli sen.....
Ha en bra dag och ge T en jättekram och grattis till henne att hon blivit stora tjejen=)
Kramizar