söndag 8 januari 2012

Skönt!

Helgen är slut ungarna ligger så nu andas jag ut och däclar i soffan med Micke..sovmorgon för mig imorgon och ungarna brukar faktiskt kunna sova till nio-tio så chansen finns att man får vila ifred.
Malin åkte vid 19 så nu är familjen återigen som vanligt men hon har verkligen gjort ett hästjobb med våra små små.
Och som belöning så fick hon och Sudd biljetter och mina trumhinnor fick en pärs för hon skrek jäklar i mig=)
Ungarna vaknade som tur var inte men jädrans vad glad hon blev..så även Sudd som ringde i går och idag..
Så mina unga damer Micke och jag ser till att ni ska få er dröm uppfylld.
Kram på er gullungar

3 kommentarer:

FLAK sa...

Så bra då ska du bara dyka ner i soffan och softa...men så snällt att köpa biljetter och det gäller att vara ute i tid för dom tar nog slut rätt fort skulle jag tro.
Får gratta töserna som säkert hade svårt att sova efter överraskningen.
Kram

Marie´s sa...

Du blir ledig och jag jobbar...men jag unnar dig varje sekund av ledighet och gud vad ni är snälla som bjuder dom på konserten...jag fixar gärna husrum...men det tar jag med Sudd sen.
Kram till er alla från oss

Anonym sa...

Sov gott syrran jag gör som vanligt och åker till jobbet i ottan. Krama småttingarna från oss!