fredag 6 januari 2012

Jobbhelg........

Jaha då sitter man där och inväntar en jobbhelg..men man får en ledig fredagskväll med gott sällskap av en jättetrött Malin som kämpat med ungarna hela dagen..vilken kämpe hon har varit med lite hjälp från min granne..men Malin klarade utmaningen och har tagit hand om dom små med bravur=)
Nu ligger ju bägge småttingarna och jag skulle inte förvåna mig om Malin snart lägger sig för ögonlocken är tunga...väldigt tunga.
Nog om det nu inväntar jag Micke som kommer vid 20 så då ska maten vara på G och bli serverad..idag tacos lite enkelt och snabbt men gott.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Malin är en kämpe så att det gick bra är nog ingen nyhet, och hon förtjänar en tidig kuddnötning=)
Så jag röstar för att hon ska lägga sig och sova även om det är tidigt.
Tomas och jag ska åka till Jönköping imorgon..A6 jojo=) och sen middag hos ett par vänner, ska bli skönt.
Syrran hoppas din jobbhelg blir lugn!
Kram

FLAK sa...

Jobbhelg... din stackare så ha det gott ikväll och mys i soffan och kram på dig!