tisdag 31 januari 2012

Ledig dag

Mitt i veckan klämmer min lediga dag in sig och bjöd på en sovmorgon...fast jag vet inte om 10 i nio är sent precis men brukar man kliva upp vid halv sex så tycker iallafall jag detta är en sovmorgon.
Ungarna sover, T får en ledig dag i skolan och O han får en hemmadag med oss, vi får se vad vi hittar på men promenad ligger på tapeten och lite handling i eftermiddag, men först en kopp te och värme från vesspisen.
Så jag säger godmorgon och hoppas din dag blir bra, min dag har precis börjat.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj där Lina här som sitter i kön på försäkr..fucking kassan och väntar på att få hjälp att fylla i dom där gravpapprena..skulle skrivit i dom med chefen men det sket sig då hon inte kunde/visste hur man skriver i...jag har ingen aning jag heller så nu sitter man där på sin feta röv och väntar....14 nummer kvar..kul
Ledig dag..ska ju denna dag vara, bara jag slipper sitta här hela dagen.
Men graviditetdsbäbisen mår prima och jag med, krama alla och hoppas att det blir en bra dag för er..min skiter sig nog=)
Kramizar Lina

FLAK sa...

Hoppas du har/haft en trevlig dag vännen och det blev rätt fint väder idag så promenaden var given=)
Kram