torsdag 12 januari 2012

Bloggvila...nått sånt

Igår prioriterade jag familjen och mina småttingar som faktiskt fick lite extra tid med sin mamma då jag hade grannen som  hämtade barnen på dagis och jag kunde på det sättet åka rakt hem..och slapp överitd som annars händer och jag var hemma redan fem.
Lyxigt=) och jag och ungarna hade en underbar kväll med promenad, lego och pusselstund på köksgolvet och bara mys med varann, och sen lugn och avslappnad sagostund i sängen och allt var perfekt.
O somnade nästan direkt, T däremot var pigg och ville prata om allt hon varit men om i skolan och hon och jag låg i sängen och pratade i fyrtiominuter.
Men tillslut så gäspade hon för femtioelvte gången och la sig på kudden och somnade...min lilla prinsessa är så duktig och idag hade dom rättstavning och gympa..det senare är jag bäst på=)
Så nu mina vänner ska jag och Micke ta en testund i soffan och kolla på filmen på 6:an...sov gott mina vänner.
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att ni fick en kvalitetstid och kan tänka mig att hon hade upplevt ett och annat idag.
Ge henne en bamsekram från oss och syrran jag ringer imorgon kram

FLAK sa...

Det som det är man blir slut av lärande...=)
Hoppas lillan sover gott så hon orkar med en dag till innan helgen.
Kram

Suddis sa...

Krama tildis från mig o malin och säg att vi älskar henne jättemycke..kraaaam suddis o m