söndag 29 januari 2012

Tänk

Tänk om...man kunde vara ledig lite oftare...min helg har varit underbar lek med ungarna och promenader och kvalitetstid i allmänhet, för när man jobbar heltid och inom sjuksköterskeyrket så är man knappt ledig, det känns så iallafall.
Så jag har verkligen släppt allt annat än familjetiden och bara varit mamma, kramkompis, snöbollsstridis, och vi gjorde snöänglar för snön var för lös för att göra snögubbar.
Nu sover dom efter en sagomysstund och Micke och jag laddar batterierna inför morgondagen...usch Micke ska upp halv fem och jag halv sex...kul va?!
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är nog viktigt att man stannar upp och tänker efter ibland och lägger sin tid på familjen.

Så du gjorde rätt syrran och småttingarna älskar ju snö så dom måste ha otroligt kul nu.
Kram från mig och Tomas