onsdag 6 juli 2011

Trött

Ibland funderar man på semester...permanentsemester för idag var jag helt slut när jag vaknade, O var knappt väckningsbar men T vaknade snabbt och sprang ner för frukost, T däremot fick bäras.
Så min morgon började bra...eller inte för en smått tjurig liten kille är inte det man vill hantera direkt på morgonen.
Men nu sitter han iallafall och äter sin frukost, idag flingor med jordgubbar vilket han gillar och även jag.
Köpte riktiga jordgubbar för extra smak..skivade blir det himmelskt gott=)
Idag blir det vårdplaneringsmöte på eftermiddagen så då vet man aldrig när man slutar....lovande va?
Nog om det Marie och Jonas åkte ju hem i måndags och dom saknades av hela familjen, nämde jag att jag längtar till min semester?...puh några veckor kvar.
Nu ska vi klä oss sen vips till dagis så får vi se vad dagen har att bjuda på.
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie sa...

Stackars liten och jag som HAR semester=)
Men du..vi syns snart igen och då ska jag ta hand om dig.
Puss

Anonym sa...

Hej syrran vi har precis parkerat husvagnen och installerat=) oss på campingen, så nu kan vi slappa en stund.
Lina hörde av sig från Uppsala där hon är hos vänner så vi alla mår bra!
Varma hälsningar till dig och hela familjen.