lördag 16 juli 2011

En lång dag

Idag åkte vi till Hasslö visseligen åkte vi efter 11 men har man familj så är det lite bökigt men visst det går, och vi kom efter lite väntade fram och in på festivalen...biljetterna kostade ju 395 men barnen gick ju gratis men man får ju offra sig=)
Barnen hade ju hörselskydd så dom var ju oberörda men ljudnivåerna brukar ju vara rätt obehagliga på festivaler men ska man lyssna på Holabandolaband=) Eldkvarn så får ungarna vara med dom också, utbildning i riktig musik ska börjas i tid.
O somnade i sin sittvagn som vi tagit med, jag vet att han är lite för stor nu men hellre det än bära min lilla treåring och T somnade i mitt knä vid halv 9...trots fullt av folk och väsen.

Men September däremot blir försent för vi åkte hem vid 10 och ungarna sov som stockar i bilen och vi fick bära in dom...nu ligger dom tryggt i sina sängar.
Micke och jag sitter och kollar på Bond...ja vet patetiskt men dom filmerna är rätt roliga..dom tål hur mycket som helst...och bond har alltid rätt verktyg hjälpmedel vid exakt rätt tillfälle.
Kanske vi ssk skulle ha hjälp av Q ibland...? eller=) finns ju alltid något som kan göras bättre.
Nä nu slutar jag och intar soffläge hos gubben min...sen väntar sängen..men inte än på länge det är ju lördagsmys=)
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Vad kul att småttingarna var med, dom måste varit helt slut...festivaler brukar var jobbiga med mycket stående, promenerande.
Att du missade September...gumman du börjar bli gammal....la du dig vid 22=)
Puss