måndag 11 juli 2011

Fixat........hmm inte lätt med semesterplanering

Planeringen inför semester rullar på och jag har bjudit in Marie och Jonas och dom kommer redan första veckan på min semester och stannar länge...förhoppningvis...Suddis är ju på ingående så snart hon kan, T längtar redan och dom kommer att vara oskiljaktiga...jag däremot kommer hålla mig i Maries närhet för vi har så mycket att pyssla om för jag är allt lite svältfödd på kvinnligt sällskap så Marie och Suddis är efterlängtade.
Och mina kära föräldrar ska ju besökas och Mickes så vi har lite för oss under mina fem veckor..
Har man familj och barn så krävs det lite mer...förr i tiden åkte gubben och jag ut i bil och sov i den på resorna..fast han hade ju en Volvokombi så platsen fanns ju...men man var inte så kräsen då och yngre...
Numera krävs en säng...kudde och lugn och ro...jistens vad gammal man blev plötsligt=(  eller va fan jag kan fortfarande stå på händer och gå ner i spagat om än lite uppvärmning fodras så men hursomhaver så är det jobbdag imorgon så nu lägger jag mig, ungarna ska ju upp så mamma måste vara utvilad...NOT=)
Dagen får utvisa hur jag mår...men visst känns det bättre så här i semestertid...nästan inom synhåll...min lilla semester.
Vill ni se något alldeles extra kolla in mitt nya badmode....Micke skattade så han nästan dog...inte precis min typ av badkläder men min mammas gamla baddress måste ju provas...snyggt? knappast...men faktiskt rätt skön och den passade perfekt vi har precis samma eller ska jag säga vi hade samma storlek...kanske ska ha den till stranden på lördag=)
Kram Linda

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den ja den kommer man ihåg..ha ha vilken form..och färg, vitt passar bra i dessa soltider den kanske passar mot blek hy=) snygg modell du är syrran...överlevde Micke, han blev inte blind på kuppen?
Kramar och pussar från oss

Marie sa...

Wow vilken look det gör nog succé på stranden har du två så kan vi gå i par....hi hi
eller jag avstår nog=)
Vi kommer vecka 30....kram

Anonym sa...

Men snälla nån vad fin du blev i min gamla trasa har du verkligen sparat den?, den trodde jag var kastad för länge sen.
Den sitter ju perfekt men så har du ju fått det av mig.
Gumman lilla, vi syns snart och pappa hälsar till Er alla

Linda sa...

Där fick ni allt något att spana på=)
Badmode är nog inget för mig...
men jag bjuder gärna på ett leende.