måndag 18 juli 2011

Kul

Vi hade så roligt på festivalen men idag när jag klev upp så var vardagen ifatt mig igen men snart har man ju semester så jag fixar nog denna veckan även om jag jobbar ända till fredag..vi har mycket att fixa innan man lägger ner...trots att det finns vikarier.
Men kan man jobba undan lite så underlättar man så då gör man ju det, nog om jobbet..
Gubben min har semester men han fick rycka ut till Växjö på en akutgrej så jag är ensam med barnen ikväll, lagom kul...men det går.
O och T gillar att slippa stressa på morgonen och grannen rycken in om gubben smiter så allt fixar sig och nästa vecka så är vi ju alla hemma och jag ska sätta handklovar på gubben...=)
Gud vad jag längtar till fredag...
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag längtar till semestern och jag kommer nästa vecka kramar till tildis
Suddis

Anonym sa...

Hej syrran nu har ju du också snart semester..är ju inne på min semester och en vecka kvar...rätt skönt att ta ut alla fem.

Idag har vi varit i Norrköping, Lina däremot är på vift i Norge någonstans..dotra min har man aldrig koll på=)

Men hon ska ju börja jobba efter semestern så hon behöver ju lite ledigt så Tomas och jag får semestra själva.
Kram på dig syrran och din familj.