fredag 29 juli 2011

Ostadigt...

Men nej jag har inte druckit något starkt utan jag menar vädret som håller luftfuktigheten uppe för just nu regnar det igen..lagom kul.
Men vi lider inte utan sitter här inne i värmen och myser, gott om sällskap och mat, och en stor skål med godis precis inom räckhåll...precis min smak.
Idag frågade en granne som bor en bra bit här ifrån..ja vi på landet räknar grannar i kilometer=) jo hon frågade om jag inte längtade att resa utomlands nu på semestern.
Men nej inte ett dugg, fast det regnar...så trivs jag faktiskt just nu för denna semestern så bestämde vi oss för att stanna hemma..och lite omkring.
För vi båda jobbar ju och är inte mycket hemma och barnen är på dagis hela dagarna så varför inte stanna upp och njuta av det man har.
Så jag är nöjd med mitt hus, ungarna, gubben min och mitt liv som just nu levs precis som jag vill ha det med min älskade familj och vänner närmast mitt hjärta., just så vill jag ha min semester.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Jag som sitter i soffan bredvid intygar att du allt tuggar lösgodis som värsta kon...fast jag är ju likadan=)
Och man gör vad man vill på sin semester, jag slappar hemma hos dig...faktiskt min semester önskan.
Puss=)