tisdag 26 juli 2011

Nattuggla...:or

Jag håller mig uppe längre, Marie håller mig vaken...fast jag är inte lika trött, ja det kan ju bero på att jag slipper stressa iväg vid typ 6--- och kan i lugn och ro ligga på en filt på stranden och mysa med mina ungar & Marie och Suddis.
Gubben min han vägrar ligga på en strand, enda gångerna han ligger ner är när han sover..har sex eller mekar med en maskin...ja skulle vara när han är full då..men det händer ju inte nuförtiden när vi har småbarn.
Men hoppar i havet och skuttar runt som värsta småbarnet till alla barns förtjusning och vår...
Idag har vi...badat..jag med och tänk vad kul T hade med sin badring..hon lekte med den hemma med.
O är ju avundsjuk så vi fick fixa en till..Suddis offrade sig och åkte till affären och köpte en liten ring och hon fick ta min bil med barnstolen och O, men hon klarade det galant...säkert många som glodde på den unga mamman med treåringen....Suddis är ju bara 19..så hmm...
Men nu sover ungarna sen länge och vi sitter här och pratar och bloggar..för på dagen ser du inget bloggande för lappen..datorn alltså för den får inte följa med, vill ju inte ha sand mellan tangenterna...men gärna mellan tårna=)
Kram Linda

6 kommentarer:

Marie sa...

Man får ju peta på hela tiden för du somnar ju=)
men vad gör man inte för sin bästa vän...
Nu får vi se hur morgondagen blir...filtplats i solen är bokad....

FLAK sa...

Nattuggla?!...du är inte ensam....man är piggare på semestern, så är det bara eller det bara måste vara så.... zzzzzzzzz...=)
Ha det gott nu!

Linda sa...

Jajemen jag är vaken=)..iallafall nu och ungarna har inte vaknat men Marie och jag sitter på altanen och äter frukost.
Suddis sover säkert och Jonas och gubben min syns inte till för dom drog iväg till någon bilmarknad.
Så vi tjejer får klara biffen..ja lilla O då han får hänga på oss men solen gassar och vi åker snart till stranden.
Ha en underbar dag allihopa
Kram

FLAK sa...

Nattuggla?!... jag aldrig då...oops! kolla tiden 00:06 och jag som inte ska upp imorgon...skit också=)
Sov gott....

Linda sa...

Nattuggla jajemen=)
Jag vaknade utvilad trots att vi la oss vid halv ett, och vaknade vid halv tio så nog softar man på semestern.
Ungarna vaknade innan men Suddis tog hand om dom så Marie och jag fick en lugn morgon...lyxigt.

Anonym sa...

Hej syrran!
Du verkar ha det riktigt skönt...själv har man ju utflugen unge så jag har det lugnt trots att man är tillbaka på jobbet.
Lina är borta med vinden och skickade ett sms från Borlänge, alltså jag har noll koll på min unge=)
Kramar från Tomas och mig.