torsdag 28 juli 2011

Regn...

Visst jag ville aldrig att det skulle sluta sola men regnet kom men då får man tid att landa i vardagsprylar så hela familjen har ängat dagen åt nyttigheter..Marie och jag har tvättat..städat och fixat...och fikat=) givetvis Suddis har haft fullt upp med ungarna och gubben min och Jonas har varit i verkstaden mest hela dagen,  dom kom in till fikat och mat...men sen borta igen.
Så regn är inte så dumt...omväxling förnöjer och nu ska vi ta en liten promenad för det har slutat regna.
Och mitt hem är skinade rent...eller gjorde tills O fick fram legot och spred lego överallt=)
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yahoo!! från uppåt Sverige där jag hälsar på en kompis, morsan har ingen koll på mig......
Sudd har visst fullt upp hon messade kalaskuliga bilder:)
Vi ska ha SOL ju så inget regn här uppe..
krama Marie, sudd O och T och från mig
och en x-tra stor kram till dig och Micke!
Lina

Linda sa...

Lilla Lina vännen.. morsan kommer snart upp dit och hämtar hem dig så du kan inte smita=)
Idag har vi lite sol..men regnet kommer troligtvis så vi passa på att gå på promenad på morgonen..resten av familjen låg och sov men Marie och jag smet ut...och gick fyra kilometer.
Nu är alla vakna och O sitter och leker med sitt lego, han tröttnar aldrig och han har god hjälp av Jonas och Micke.
Vi får se hur dagen blir men fikat idag är fixat...bullar är upptagna ur frysen och Suddis handlade igår så vi ser fram mot Schoko chokladkex...vansinnigt goda!!!
Suddis är lika mycket godisgris som oss så lösgodis är obligatoriskt...det är ju fredag!
Kram Linda