onsdag 13 juli 2011

Semester

Semestern är inom räckhåll, man kan nästan ta på den men inte riktigt för börjar först vecka 30 så man får stå ut ett tag till, men sen lägger jag passerkortet på hyllan och låter vikarierna ta över även mitt jobb.
Kommer jag sakna jobbet...skojar du eller? inte ett dugg utan jag kommer att på fredagen innan semestern att springa ut från jobbet och jubla...eller inte=) tänk lilla mig göra vågen utanför jobbet och skrika SEMESTER....
Ungarna och gubben och jag ska inte åka några jätterundor denna semester utan kommer att hålla oss på hemmaplan typ..
Tänk att bara ligga i solen en hel dag och bara njuta...sån semester vill jag ha..fast bada måste man ju så jag får nog trilla ur solstolen minst en gång.......
Ungarna längtar nog dom också för inget dagis och stress på morgonen och jag tror nog faktiskt att den här semestern kommer bli bra...vädret vet man aldrig men vi har ju varann så det är nog.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Jag bokar en plats solstolen bredvid=)
Vi har varit i Halmstad idag så jag är rätt nöjd med min dag.
Puss sötis=)