fredag 8 juli 2011

Superväder

Hela dagen har varit fantastisk och jag lyckades vara ledig hela dagen...min lediga dag innan helgen, kan knappt tro att det är sant och ungarna och jag har varit nere vid badstranden nästan hela dagen i badande sol.
En perfekt dag att ladda batterierna för jag har varit rätt sliten och trött...trots att helgen var ledig.
Men nu känns det skönt och ungarna somnade direkt efter kvällmaten..spring, lek och bad tog ut sin rätt.
Så nu sitter jag på altanen och bara njuter, vi har 18 grader just nu och jag har en tjock filt på benen och laptopen i knät...sån där datanörd jag blivit men räds inte för jag ska bara skriva detta inlägg så lägger jag ner den igen...inget surfande utan jag lutar mig tillbaka och ska invänta gubben min som är utanför Tingsryd och lagar en skogsmaskin.
Usch jag skulle aldrig stå ut med att ligga och krypa och meka, nej inget för mig men han lever ju på det och det ger rätt mycket pengar så han får hållas....
Och jag jobbar hela helgen så tidigt upp imorgon så jag får nog masa mig mot sängen vid 11-12...
men det är ju långt till dess så nu ska jag ta lite te och mysa en stund.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni oxå badat? jag, Malin och mamma slängde oss i pölen och det var supervarmt och ligga i solstolen är så skönt.
Krama tildis från mig Suddis