lördag 23 juli 2011

Bloggbyte

Vi byter..så där rakt av för ikväll och ändå sitter vi vid samma soffbord och jag som skriver detta är Lindas vapendragare och barndomsvän Marie som våldgästar Linda med familj Linda säger igel...=) men jag är ju inte ensam utan Jonas min älskling är ju med så vi tar upp dubbelt med plats fast just i detta ögonblick är vi helt själva och killarna kollar tv i andra rummet...vi klarar oss utan dom.
Så länge man har chips och lösgodis så gottar man till sig utan problem, och denna fredagskväll är början på vår helg av slappande, förlustande i godis och barnlekar, promenader, och fika.
Linda tillägger god mat.....

En fantastisk helg som är Lindas första semesterhelg...fast hennes riktiga semester börjar ju på måndag.
Så två godisgrisar tuggar sig närmare gottisextasen=) kan man komma i nirvana av godismanglande?
Trevlig helg på er alla och kramar från oss till er.
Marie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill komma dit snart...såååå tråkigt att behöva jobba sista helgen innan semestern och ikväll jobbar jag kvälltur..men på söndagkväll kommer jag=)
Krama tildis och marie från mig
Suddis

FLAK sa...

Vi har ju samma semesterperiod!...najs! och vilken känsla att bara lägga ner jobbet och gå hem i fredags....
Så en underbar semester på dig och din familj och vi vet att solen kommer imorgon..typ 35 gr i skuggan=)
Må gott=)

Linda sa...

Underbart och visst har vi det! jag njöt hela vägen hem.
Semester är magiskt=)
Idag har Suddis kommit till oss och vi har en fantastiskt mysig kväll.
Kramar från oss och en trevlig semester.
Linda