fredag 15 juli 2011

Sol=)

Igår regnade det hela dagen...tråkigt men vad gör det när man jobbar, ja ungarna var ju dyngsura men annars är det rätt mysigt att stanna inne och semestern har ju inte startat än så då behöver man ju inte bry sig.
Idag lyser solen så det ser lovande ut och vi kanske får en skön promenad ikväll.
Gubben min jobbar sin sista dag idag och sen fem veckors semester, med ett litet undantag jour, ja så är det när man är egen företagare.
Servicejobben och dom normala jobben kommer och skötas av en polare till min man, men Micke kommer att finnas som bakjour...om något strular ihop sig....Men så skulle jag aldrig vilja ha det jag ska min semester helt fri.
Idag är alltså sista dagen mina ungar ska till dagis, som förövrigt stänger idag, jag ser fram mot ikväll när hela familjen samlas.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbar hela helgen men sen har jag bara två arbetsdagar fram till min semester.
Har ju onsdag torsdag och sen 4 veckor.
Tänk jag som är månadsvikare ska få semester yiiiihoooo!
Går det bra att jag kommer på fredag?
krama tildis från mig
Suddis

Marie sa...

Själv sitter man i Göteborg och har det gott och skriver detta meddelande på Jonas Iphone...med lite hjälp=)
Vi har det underbart....
Hoppas ni har bra väder på Hasslöfestivalen, man skulle varit där, Eldkvarn skulle väl vara där va? skit oxå....=)
Stora kramar och pussar från oss