söndag 30 december 2012

Förlåt

Men jag har inte varit upplagd för att blogga jobbet tar tid men hemma är allt perfekt jag har extra barnvakter och sällskap, min mamma syrran Tomas Lina Erik och pyret gör vår familj sällskap över nyår..vilken lyx och jag är ledig på nyår..och tagit ledigt dagen efter så här ska firas..syrran mamma var och fixade handlingen och Lina hade ungarna så allt fixade sig och jag behövde lyfta ett finger och kunde jobba hela dagen.
Nu sover ungarna, även pyret och vi sitter i soffan. Lina hälsar att hon skippar bloggande och återkommer efter nyår.
Nu inväntar jag nästa år men först årets sista dag, tänk vad året gick fort..skrämmande men rätt intressant med nytt år, nya utmaningar, tänk att mina ungar blivit så stora..T fyller 7 nästa år, O fyller5...hjälp vad tiden springer..pyret fyller ju ett nästa år, svindlande tankar. Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Frukost!! med oss? ooja! jag gick gärna upp vid halv sju bara för att Linda mormor och mamma & lilla jag hade hemlig frukost när alla sov..nu är alla uppe och vi ska ut på promenad...tur att det är plusgrader!kramiz& gott nytt år

FLAK sa...

Trevligt med gemensam frukost och det faktum att ni klarade er utan att ungarna eller gubbarna vaknade.
Jag önskar Gott nytt och hoppas ni har det gutt i kväll. kram

LinaPina sa...

Nu är vi hemma...gäääspp! :) & ska strax hoppa i säng, tack för allt & du är verkligen den jag älskar oändligt mycket!! puss kramiz