måndag 3 december 2012

Ledig dag

Småbarnsföräldrar får passa på vara lediga, och sovmorgon är man ju inte bortskämd med men med lite planering så funkar det..jag lämnade T i skolan vid åtta..och O kan ju inte vara på dagis när jag är ledig men grannen kunde ta honom idag..så vet ni jag lämnade O och åkte hem och la mig och sov till halv tolv...lyx=)
Tre dagar ledighet behövs minst sagt...och jag har skottat snö för första gången i år..lagom kul och kallt..tur att man hade mössa och handskar..och vi hade pulkaåkning och snöbollskrig i lördags gud så kul ungarna och vi hade=) och blött!
Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Va skönt hoppas du fick sova ut, jag har haft en perfekt helg..lite starkare och smidigare..zumban gör sitt=) ja simningen oxå..pyret är nog en fisk=)
Nu är jag trött och ska lägga mig..nattinatt sötis=) kramiz