måndag 17 december 2012

Ledig..

Helgen flög förbi med snö...åter snö och kallt och jobbet tog oändligt mycket tid, så även tiden för reorna dit och hem men nu är man ledig och jag O och grannen och hennes man ska ut i skogen och fixa oss var sin gran..på deras mark... =) skit nu kan man inte sno granar utan endast få en..ha ha men jag tror säkert att vi får tag i riktigt fina granar och O har pratat hela morgonen om detta, hämta gran mamma?..ja du vet hur barn är..kommer tomten med den..mamma? suck..mamma trött..gå och lek med lego en stund vännen eller ät din välling..fast han åt faktiskt gröt idag den lille så han har blivit en riktig karl..havregrynsgröt med jordgubbssylt på..ja det kan ju hjälp att jag sa igår när han skulle lägga sig att man måste vara stark när man bär granar..lika stark som pappa..så vid 11 går vi iväg och sen är O och jag hembjudna till dom på lite mat..lyxigt värre=) overall på och stövlar för snön är djup på sina ställen.Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Hoppas ni hittade en fin sådan..utbröt snöbollskrig i skogen?
Och du vet väl att gamla människor lätt bryter höften så gå försiktigt=)
Kram

LinaPina sa...

fick ni tag i nån? och vem ramlade..hi hi..
nu ska jag ta hand om erik som är helt slut..kramiz och sov gott