torsdag 13 december 2012

Luciadagen kom och T hade lucia på skolan och jag kunde inte vara där för jobbet kallade..tråkigt men jag hade lovat att vi skulle ha lucia hemma, och det har vi haft, med lussekatter julmust och kläder och Micke klädd i strut var en höjdare=) tänk att man missar så mycket när man jobbar..O hade ju luciafirande på dagis och jag var inte där heller, för ingen kunde ersätta mig eller byta.
Usch.. mammahjärtat får ångest....nu är ungarna i sängen och det T sa innan hon somnade var...
mamma det gjorde inget att du inte kom för nu är du här..lilla unge..tänkte och sa jag och kramade henne hårt..jag får en tår i ögat igen..Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Jag förstår precis vi hade ju tur att Sara & jag är barnlediga..du skulle sett pyret & isa äta..lite skepsis i början sen AAHH vill ha mer:)
Kramiz och T är underbar & jag saknar henne och er..puuhuu puss på dig