torsdag 27 december 2012

Landa

Man landar i vardagen efter storhelgen och livet snurrar igång, ungarna har lov från skolan så grannen får rycka in och passa, och julen blev en fantastiskt härlig tid med familjen samlad, Suddis kom ju så hon fick vara med på självaste julafton till glädje för oss och speciellt Lina och mina ungar som saknat henne otroligt mycket.
Imorgon väntar en ny jobbdag och sen hela helgen men jag har en bonus för Lina Erik och pyret kommer imorgon för att passa O&T och vi får världens goaste på besök över nyåret, lyxigt är bara förnamnet och att jag ska jobba hela helgen känns inte alls lika jobbigt för Lina finns ju där när jag kommer hem.Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Vi kommer som ett skott imorgon:)
vägarna ser bra ut och pappa sa att det var fint även år mormors håll.
Ska nog komma ihåg att packa ner pyret..mamma påminner mig nog...kramiz

FLAK sa...

Hallå där folket har ni fest eller?
Fan ni måste ha fullt hus nu..Linda du måste vara skittrött efter helgen..ja du vet sånt där är inte bra för gamla människor..hälsa alla och Gott Nytt!