lördag 22 december 2012

Lycka!

Vi är samlade Lina, Erik pyret, T & O gubben min och syrran och tomas och lilla jag=) och vi har supermysigt..glögg..russin och allt det där som hör julen och samvaron..och jag jag har verkligen nosat in mig i pyret hela dagen sen klockan tio när vi kom fram Lina mötte oss på trappan med pyret och min stund var räddad..T har fått hålla honom i soffan..så urgulligt och hon var jättestolt och både hon och O har gosat med honom..jag gosade även med Lina och syrran, vi träffas allt för sällan helt enkelt.
Tänk vad jag älskar dom..och nu är vi samlade ungarna har somnat efter att bli nattade av Lina..jag nattade pyret och han ska sova i vårt rum inatt.
Min lilla pyret ska bli min för inatt..tänk det är fyra år sen O var lika liten precis som pyret...usch vad tiden rinner iväg men jag ska passa på att gosa ner näsan i pyret , lita på det=))Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Tack för att du finns och du får låna pyret så mycket du vill..älskar dig tillbaka.sov gott..ha ha det gör du inte om pyret får bestämma:)

FLAK sa...

God Jul vännen och hälsa alla, kul för lilla P som upplever sin första julafton..han kommer bli livrädd för tomten..huvaligen..må gott!