fredag 21 december 2012

Jubel!! Jaaaa!!

Varför? ja varför inte? sista arbetsdagen och nu är jag ledig i fem dagar..lyxigt men jobbar man över så kan man ta ut ledigt..väl värt i efterhand och imorgon åker vi till syrran och träffar resten av våra älskade, jag är trött som bara den ikväll men är taggad inför morgondagen, men vägarna är inte så bra så vi får åka tidigt..Micke & jag får lägga oss tidigt vilket brukar bli svårt..hjälp klockan är redan nio..och lilla O och T sover och dom var så förväntansfulla att få träffa alla..och jag ska få träffa pyret..min goseunge..jo jag kallar honom så för jag är ju gudmor usch vad jag längtar efter honom..och Lina..
Tänk dom är ju i denna stund hos syrran och jag/vi är inte där..men det ska vi snart ändra på=) Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Allt är bra & nu somnade pyret efter en timmas hallå..ny miljö men mamma e jättesnäll och sa att hon ska ta hand om pyret om han vaknar igen så nu kryper jag tillbaka i säng..jag saknar dig oxå:) syns imorgon..kramiz

FLAK sa...

Vi önskar en riktigt god jul och gott nytt...
Och hälsa alla..pyret ligger nog bra i din famn vid detta laget om jag får gissa..Lina får väl bända väck honom=)
Kram