fredag 7 december 2012

Jobbarhelg

Första advent rusade förbi och adventskalendern tillhör nu kvällens höjdpunkt för dom små..och jag sitter bredvid och tar en kopp te och..nickar när O säger mamma är kalendern bra..njae jag vet inte visst den är väl underhållande men knappast inget man längtar till..jo barnen gör det så det är ju det som är meningen liksom.
Ja helgen kommer att bli kall säger dom tur att man har motorvärmare och garage..lyxigt värre men snön yrde imorse och det var iskallt ute men varm bil..gillas av mig och ungarna..kall barnstol är ingen hit för någon speciellt lille O, men imorgon ligger dom och sover när jag rullar iväg så då är det jag som uppskattar en varm bil.
Så jag önskar en trevlig helg till alla, och vi som jobbar får köra försiktigt helt enkelt.
Kram Linda

4 kommentarer:

LinaPina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LinaPina sa...

Tack för omtanken kan man dränka sig i snor? du som ssk borde veta..usha..
Annars är allt bra helgen blir lugn..kör försiktigt sötis så hörs vi.kramiz

FLAK sa...

Jaha då är du ute och flänger på vägarna..ta det lugnt nu och kör försiktigt och var rädd om dig.
Värme i bilen är ett måste...
Ha en go arbetshelg nu och hoppas det inte snöar mer..kram

LinaPina sa...

Jag kör på choklad & filt..tack sötis för stödet..inte frisk än men jobbar på d kramiz