fredag 4 januari 2013

Nyåret

Året tog slut..kanske inte mitt bästa år inget speciellt med förutom en sak Pyret som förgyllde vårt liv i maj månad, tack Lina och Erik för detta, och vi hade den otroliga turen att kunna tillbringa årets sista dagar med dom, mamma och syrran samt Tomas mina ungar ungarna samt Lina Erik sudd och sist och minst pyret..lilla gubben=)..jag skulle kunnat behålla honom men i längden är man rätt glad att man inte har bebis längre...idag slutade jag redan vid ett så jag kunna ta en promenad utan ungarna och få ett litet andrum innan helgen, jag har inte planerat några större saker utan ska fixa lite..städa behövs absolut inte för mamma syrran röjde ut och fixade när jag jobbade i helgen..nice med hjälp hade mobilen med mig så här får ni se lite bilder från skogen, den stora myrstacken fanns kvar men myrorna ligger nog långt ner i stacken trots plusgrader. Kram Linda



3 kommentarer:

LinaPina sa...

Oj snön är helt försvunnen..där gick vi ju & pulsade i snön:)
Tack själv älskling & idag är vi lite vaknare..jag somnade så fort jag landande på kudden.
Pyret som sovit på vägen hem sov faktiskt till 2 inatt.han var trött stackarn.kramiz

LinaPina sa...

Idag ska vi till fotografen...hi hi får hålla in magen..foto kommer på mms:) kramiz

FLAK sa...

Jajemen mossa är aldrig fel..fan är det något sätt att säga att jag är stenålder eller?..
Du..tat lugnt nu det kan vara halt ute...kör försiktigt!
kram